divendres, 12 de juliol de 2013

Taller de cuina amb Sabores de Colores

Bones a tots!

Avui una entrada ràpida i curat, per dir-vos que dimecres passat vaig assistir a un nou taller organitzat per Cookiteca i BRA, en el que la bloggera que ens va fer una masterclass aquest cop va ser la Loreto de Sabores de Colores.

Em va agafar molt de sobte, ja que m'havia apuntat per facebook al sorteig d'una plaça que no em va tocar, i dimarts em van trucar de Cookiteca Santaló dient-me que hi havia hagut molta gent que no podia assistir, i que quedaven places, i si em volia apuntar... suposo que sabeu quina va ser la meva resposta, no?

Només arribar em vaig trobar amb algunes cares conegudes. La Sara L de Recursos Culinarios, i la Maru, que també van assistir al taller de la MJ. I just quan comença el taller, apareix la Clara de Entrando en la cocina con Claire. Quines sorpreses tan agradables!

A més, he conegut a tres bloggers més (aquest cop erem menys els bloggers assistents, no sempre podem ser tants...), la Mònica de Synera Cakes, la Sara Maria de Les delícies del rebost, i la Letizia de Friarelli and Sound.

I què dir-vos de la Loreto? La simpatia en persona, una canària que ara ja ha tornat a la seva terra, i va estar uns anyets vivint aquí. Com es gaudeix la cuina quan qui està cuinant desprén aquesta energia i simpatia, la veritat! I el seu bloc, una delícia, creieu-me!

La Loreto ens va ensenyar a cuinar uns musclos a la marinera amb cervesa, uns sandvitxos de gall d'indi a la planxa amb maionesa de curry, pollastre arrebossat cruixent amb mojo d'alvocat, i una mousse ràpida de xocolata. Tot això en dues hores en molt bona companyia, i va quedar boníssim!

Us passo unes fotos, extretes totes del blog de Cocina con BRA, ja que el meu mòbil va morir, i només la última és meva, on surto amb la Loreto.

Feliç cap de setmana!


Comencem!

 Aquí posant-nos firmes a tots

Aquí tots enfeinats...

Que no, que aquest no soc jo, ja m'agradaria, jajaja!!

El plat que em va tocar fer a mi i al meu equip

(quasi) tot el grup (se'm veu?)

Uns musclos boníssims!

La resta d'elaboracions

I la protagonista amb un servidor!

26 comentaris:

  1. oleee quina entrada més xula! segur que us ho vau pasar pipa! m'encanten aquests tallers, són genials i coneixes molta gent i molts truquets. Els plats, que dir, sin comentarios de la pinta que tenen, se'm fa la boca aigua només d'imaginar-me el gust. Quin em recomanes de tots?! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens ho vam passar genial Roser! Aquests tallers s'haurien de fer més sovint, jeje!
      Jo personalment em quedo amb el pollastre amb mojo d'alvocat, però perquè el vaig fer jo, jajaja!

      Petons!

      Elimina
  2. Quina enveja! Ja veig que ho vau passar molt bé...jeje, tothom amb un somrirue! :-) M'ha fet molta gràcia el teu comentari de la foto del noi...però que vols que et digui...et prefereixo a tú! ^_^

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que és el segon taller al que assisteixo, i m'ho he passat de conya Gemma!

      Petonets, i gràcies pel compliment!

      Elimina
  3. Qué bonito reportaje y qué platos fabulosos!!
    Y cómo disfrutáis... Nos alegramos.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  4. Una entrada muy entretenida! Ya veo que bien te lo pasas! Un abrazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No me puedo quejar en absoluto, y Loreto es un amor, y un encanto de persona!

      Saludos!

      Elimina
  5. Quin taller més interessant!! i a més amb aquesta profe, com tu dius el seu blog és genial! un bon lloc per a trobar-se amb altres bloggers ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una meravella poder anar a aquest tipus de tallers i trobar-se companys bloggers Eva, i la Loreto desprén simpatia allà on va!

      Petons!

      Elimina
  6. un taller muy interesante y que conociendo a Loreto seguro que fue bien aprovechado.Veo Victor que tambien donde vas ultimamente tambien hay pocos hombres ,esta claro que somos siempre la mimoria,pero estamos jajja
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. La verdad es que si soy sincero, al final la comida es lo de menos, lo que más te queda es la gente que conoces, y con Loreto fue una velada genial!
      Deseando volver a coincidir con ella, porqué me supo a poco!

      Saludos!

      Elimina
  7. Mira...quan he llegit l'entrada m'ha vingut una enveja d'aquelles sanes però mooooolt profundes...ja espero els resultats de la formació!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje, no era aquesta la meva intenció Mònica!
      Els resultats del taller els veureu passat l'estiu!

      Petons!

      Elimina
  8. que envidia, sana jjjj, me encantan los platos, la presentación, una gran entrada. Un besazo!!

    ResponElimina
  9. Qué bé que ens ho van pasar!! S'ha de repetir, oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii!!! I tant que s'ha de repetir Clara, que només he coincidit dues estonetes amb tu, i ha sigut molt curt!

      Petons!

      Elimina
  10. Aix....quina ràbia em fa no haver pogut anar-hi...a sobre que em toca..grrrr
    Però noi..quin super reportatge, i quina bona idea vas tenir de convidar a la Loreto.
    Ens veiem aviat maco!!
    Petons!
    Gemma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em va saber greu que no vinguessis, jo pensava que et trobaria per allà...
      Ja saps que a mi em falta temps per convidar a qui sigui, jeje! També me n'alegro que vingués, va ser una bona vetllada!

      Petons!

      Elimina
  11. Ohhhhh que guai!!! Veus... jo això no ho podré fer mai... COM US ENVEJO!!!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs tot passa per fer una quedada per allà a terres suïsses Dolors!

      Segur que més d'un blogger s'anima, i tots els que hi haurà a prop d'on ets!

      Petonets!

      Elimina
  12. Que bo tot, la Loreto un encant... i quin bon rotllo ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que si Sara! Crec que és el millor d'aquests taller, el bon rotllo que hi ha sempre, i és que en aquest cas la Loreto i el chef de Cookiteca ho van fer molt fàcil!

      Petons!

      Elimina